Vitesse verlaagt de prijzen van seizoenkaarten

Vitesse verlaagt met ingang van de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht op zondag 24 oktober (aanvang 16.30 uur) de prijzen voor haar seizoenkaarten. In eerste instantie hadden slechts een kleine 7.000 getrouwen een kaart aangeschaft voor het elftal dat zonder grote namen in de seizoensouverture ADO Den Haag, momenteel een van de grootste verrassingen, met 3-1 versloeg. De eerste aankopen van nieuwe eigenaar Zjordania maakten het elftal nog niet sterk genoeg om landskampioen FC Twente in de problemen te brengen en tegen NAC was het een wonder dat de brilstand gehandhaafd bleef.

Na de overtuigende winst bij Excelsior, met die wonderschone treffer van Ismail Aissatti is de weg omhoog definitief ingeslagen en dat zou voor de laatste twijfelaars reden moeten zijn tegen het gereduceerde tarief alsnog overstag te gaan en Vitesse in de resterende wedstrijden naar het linkerrijtje te sturen.

De kaarten voor de Noord- en Zuidtribune voor de rest van het seizoen kosten € 130,- (correctie: normaliter €160,-). De eerste ring op Oost €245,- (was €300,-), de tweede ring op Oost €155 ipv €190,-. De kaarten op de Westtribune kosten €245,- voor de eerste ring en €325,-voor de tweede tegenover €300,- en €480,- voor een compleet seizoen.

De kaartverkoop is inmiddels weer van start gegaan. Meer informatie op www.vitesse.nl. De seizoenkaart met verlaagde prijs kan niet worden gebruikt voor de wedstrijd tegen hekkensluiter Willem II van vrijdag 1 oktober. Voor dat duel zijn er welk kaarten in de vrije verkoop verkrijgbaar.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Vitesse verlaagt de prijzen van seizoenkaarten"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.