Sportclubdeal zet stappen binnen de fitnessbranche

Sportclubdeal start vanaf 1 december een veel omvattende samenwerking met FitnessUnited en Connect4Fit. FitnessUnited is eigendom van Gijs Schoenmaker, die in de afgelopen jaren bij een groot aantal fitnesscentra al succesvol diverse loyalty- en voordeelconcepten en narrowcasting heeft gerealiseerd. Connect4Fit is eigendom van Erwin de Werd, een autoriteit op het gebied van ledenwerfcampagnes o.a. bij fitnessclubs.

 

Web

Theo van den Dungen van Sportclubdeal is bijzonder verheugd over deze dubbele samenwerking. “Het betekent dat wij met ons label Sportclubdeal ook grond onder de voeten hebben gekregen in de fitnessbranche. We gaan starten met een pilot bij 60 fitnessclubs, waar in totaal meer dan 75.000 sporters een of meerdere keren per week actief zijn. Connect4Fit krijgt een centrale voordeelshop. FitnessUnited opent zes individuele portalen en gaat daarnaast gebruik maken van een pakket mediatools.”

Sportclubdeal zal ook in deze samenwerking weer inspelen op het effectief verbinden van sportende leden met de fitnessclubs en het bedrijfsleven rondom de fitnessclubs daarmee gaan koppelen. De verschillende voordeelplatformen zullen uiteraard worden voorzien met acties van bekende A-merken, waarmee Sportclubdeal eerder overeenkomsten heeft gesloten.

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Theo van den Dungen via theo@sportclubdeal.nl.

Be the first to comment on "Sportclubdeal zet stappen binnen de fitnessbranche"

Geef een reactie