Gamification in het kwadraat: bellen voor Goliath-spellen

Gamification in het kwadraat: bellen voor spellen van Goliath. Gamification 1.0 en 2.0. In de dagbladen van Wegener op donderdag 5, zaterdag 7 en woensdag 11 april. In fijne samenwerking met OrcaGroup en RVG Communicatie.

1 Comment on "Gamification in het kwadraat: bellen voor Goliath-spellen"

  1. Beste Vincent,

    Een veelgemaakte vergissing op gebied van Gamification is dat het het maken van een game betreft. Of dit nou een bel spelletje of een social game is, beiden zijn geen voorbeeld van Gamification. De term “Gamification” is op zich ook een beetje foutief aangezien het wel lijkt op spelletjes maken. Feit is is dat Gamification succesvolle game-elementen (zoals direct feedback, rewards, challanges, levels, virtual currency etc.) toepast op niet-game omgevingen zoals websites of apps.

    Lees anders onze Gamification pagina en kijk op onze blog? http://www.coolermedia.nl/gamification. Niet met me eens? Stuur even een mailtje, ik sta altijd open voor nieuwe gedachten!

    Groet,

    Sven

Geef een reactie