Blik op 2011: alle ballen op Mediamiks.nl

Nog een kleine 2 dagen en dan ligt 2011 ook alweer achter ons. Ik laat graag aan anderen om allerlei macro-economische ontwikkelingen nader te aanschouwen of de Arabische lente nog eens in het juiste perspectief te plaatsen. Ik beperk mij graag tot een terugblik op micro-niveau. Na een rumoerig en onrustig slot van 2010 heb ik de grote sprong gewaagd om voor mezelf te beginnen. Geruggesteund door aanmoedigingen als “he, he, eindelijk”, “als eigen baas ben je alleen maar verantwoording aan je zelf schuldig’ tot “jij bent creatief, dat gaat wel lukken” ben ik vliegend uit de startblokken geschoten.

Mede mogelijk gemaakt door Martin Sanders van Sanders PuzzelMedia Groep en Johan van Veen van OrcaGroup. Twee gewaardeerde opdrachtgevers, niet geheel toevallig in het speelveld van fun, entertainment, micropayments, publishing, 0909/SMS. Daarnaast kon ik volledig losgaan op de start van SupporterAds, een veelbelovende Self Service Advertising-toepassing, specifiek gericht op sportclubs.

Niets menselijks is mij vreemd, de genoemde activiteiten liggen allemaal binnen mijn “comfort-zone”. Het umfeld waarin we ons bevinden en de speurtocht naar nieuwe businessmodellen gaven mij alle vertrouwen.

Terugblikkend naar 2011 heb ik de zaken kort en bondig op een rij gezet:

~ SupporterAds is vanaf maart in de lucht, met veel positieve feedback voor de potentie en het innovatieve gehalte;

~ Business Development voor OrcaGroup begint langzaam maar zeker vorm te krijgen;

~ sinds medio september is bij Sanders PuzzelMedia Groep Puzzelsite.nl actief, een uniek affiliatevariant, die (web-)publishers met een druk op de knop een compleet additioneel businessmodel ter beschikking doet stellen;

~ onbezoldigd ben ik de website van SC Groessen aan het herinrichten, plaats af en toe een blog op SportNext en aanschouw met meer genoegen dan voorheen de thuiswedstrijden van Vitesse voor Arnhem-Direct, en sinds de zomer arnhemdichtbij.nl.

De tijd heeft ontbroken om een goede digitale presence te maken en al mijn verschillende activiteiten en inspanningen goed tot uitdrukking te laten komen, het is een grote mix van media-inspanningen. De afgelopen weken heb ik mezelf de tijd gegund om alles te verzamelen en centraal te laten terugkomen op Mediamiks.nl, mijn eigen mix van media. Een plek die voortaan als startpunt zal fungeren van alle nieuwe initiatieven, maar vooral als broeinest van ideeen en spin-offs: er mogen meer mensen kennis van nemen.

Be the first to comment on "Blik op 2011: alle ballen op Mediamiks.nl"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.