Open Dag Vitesse in de binnenstad: een schot in de roos

Zondagochtend 09.00 uur werd met de aftrap van de voetbalmarathon het startschot gegeven voor de Open Dag van Vitesse in de Arnhemse binnenstad. Rond de klok van twee uur ben ik zelf ook een kijkje gaan nemen en het was goed vol aan de voet van de Eusebiuskerk. Het lekkere weer zal ongetwijfeld een handje hebben geholpen, maar er was veel publiek en eigenlijk voor alle leeftijdsgroepen wel wat te doen, naast uiteraard, de stands met merchandisingartikelen, een roofvogelshow rondom De Hertog, springkussens en handtekeningensessies.

Een belangrijk hoogtepunt was natuurlijk de spelerspresentatie van de spelers die het dit jaar moeten doen voor een volgepakt marktplein. Vooral Nicky Hofs, die als laatste het podium betrad, mocht op een bijzonder warm onthaal rekenen en werd als de verloren zoon verwelkomd. Trainer Theo Bos schetste in zijn toespraak de doelstellingen voor het komende seizoen: een plaats in het linkerrijtje (de eerste 9) en resultaat boeken in het toernooi om de KNVB-beker, reden waarom alle seizoenkaarthouders op 22 september gratis toegang krijgen bij de thuiswedstrijd tegen TOP Oss. De steun van het publiek als twaalfde man is immers onontbeerlijk.

Met de Open Dag op deze locatie heeft Vitesse in ieder geval een prima vertrekpunt gecreeerd in haar ambitie om de club dichter bij de mensen te brengen. Meer foto’s staan op Flickr.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Open Dag Vitesse in de binnenstad: een schot in de roos"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.