Jouw lokale nieuws elke dag in je mailbox?

Onder de titel ‘Jouw lokale nieuws elke dag in je mailbox?’ was ik in staat gesteld om op elke individuele krantentitel een klein artikelje te plaatsen voor een crossmediale campagne, gesponsord door Multi-Vlaai met als doel lezers een abonnement te laten nemen op de dagelijkse nieuwsbrief. TussenMaasenWaal.nl, de titel die voorlopig alleen een on-line variant kent, diende weer als pilot, met onderstaand bericht als resultaat:

DRUTEN  – TussenMaasenWaal.nl verzorgt 24 uur per dag actueel lokaal nieuws, in en uit jouw buurt. Altijd dichtbij: gemeentebesluiten, sportuitslagen, bestemmingsplannen, een uitgebreide evenementenagenda. Nieuws dat je leest op onze website www.TussenMaasenWaal.nl, maar…..vooral ook nieuws dat je zelf kunt helpen maken: reageren op artikelen, unieke foto- of video-opnames die jij op het straatfeest in de evenemententent hebt weten te maken. Op de lezerspagina van www.TussenMaasenWaal.nl heb je alle mogelijkheden jouw bijdragen te leveren.


Mijnlokaalnieuws.nl

Nieuws dat je ook dagelijks via een gratis nieuwsbrief in je mailbox kunt ontvangen. Surf naar www.mijnlokaalnieuws.nl en meld  je aan. Elke 10e aanmelder krijgt van ons een tegoedbon voor een overheerlijke vlaai van Multi-Vlaai. Tot zolang de voorraad strekt.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Jouw lokale nieuws elke dag in je mailbox?"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.