Voetbalplaatjes van de eredivisie sparen bij Albert Heijn

DRUTEN – Bij het Albert Heijn-filiaal aan de Scharenburg 21 in Druten is elke 10 euro aan boodschappen goed voor een voetbalplaatje van een speler uit de eredivisie. Onder het motto “Eredivisie, gewoon bij Albert Heijn” geeft ’s lands grootste kruidenier o.a. op deze wijze invulling aan de sponsoring van de eredivisie, waarbij voetballiefhebbers in de periode van 19 januari tot en met 8 maart a.s. 270 verschillende voetbalplaatjes uit de eredivisie kunnen sparen.

Albert Heijn Druten

Van elke eredivisieteam zijn er 15 voetballers. De plaatjes worden uitgedeeld bij elke 10 euro aan boodschappen en kunnen worden geplakt in een speciaal verzamelalbum. Op een speciale actiesite van de kersverse sponsor kunnen voetbalfans meedoen aan een online quiz, waarmee ze een voetbalkamer van hun favoriete club kunnen winnen. Daarnaast is er ook een dvd te koop met hoogtepunten uit de eredivisie en kunnen klanten met behulp van deze dvd twee maanden gratis proeven aan eredivisielive op hun televisie. Albert Heijn zal overigens haar naam niet als naamsponsor aan de eredivisie verbinden.

(Dit bericht is ook geplaatst op: www.TussenMaasenWaal.nl)

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Voetbalplaatjes van de eredivisie sparen bij Albert Heijn"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.