Twee nieuwe hoofdsponsors voor Arnhemse Boys Schuytgraaf

De verhuizing naar het nieuwe onderkomen op de Schuytgraaf heeft voetbalvereniging Arnhemse Boys voorlopig geen windeieren gelegd. Waar veel clubs momenteel moeite hebben om sponsors te vinden en de vereniging draaiende te houden, mocht de 90-jarige club maar liefst twee hoofdsponsors begroeten: BEMA Autorecycling en Advocatenpunt.

Bestuurslid pers & communicatie Jeroen Wigman steekt zijn vreugde niet onder stoelen of banken. Hij zegt: “We zijn erg blij dat we in deze tijd deze twee hoofdsponsors hebben kunnen vinden. De club leek twee jaar terug op sterven na dood, maar leeft als nooit te voren, iedereen liep weg en er was veel trammelant, maar de club leeft als nooit tevoren. Na de viering van ons 90-jarig bestaan en de verhuizing naar Schuytgraaf (dat inmiddels statutair aan de naam van de club is toegevoegd) is dit voor ons de derde grote gebeurtenis van 2009.”

De genoemde hoofdsponsors zijn niet de enige ondernemers die hun naam aan de voetbalclub willen verbinden, elke week melden zich ondernemers die met de Boys willen meegroeien. Of het nu gaat om een shirtsponsor, balsponsor of bordsponsor, iedereen wordt met open armen op het nieuwe complex verwelkomd, aldus Wigman. De verhuizing heeft een enorme toeloop van nieuwe jeugdleden tot gevolg gehad, terwijl inmiddels ook meerdere seniorenelftallen zondags een balletje trappen.

Op de foto van links naar rechts: Roland van Essen (voorzitter Business Club Arnhem), Mr. Alwin Klein (Advocatenpunt), Frans Joosting (BEMA Autorecycling) en Jeroen Wigman (Foto: Spotterfotografie.nl.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Twee nieuwe hoofdsponsors voor Arnhemse Boys Schuytgraaf"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.