Succesvolle sponsoracties voor TeamThomas

Strijland cheque

De sponsoractiviteiten die in de maand juni hebben plaatsgevonden voor TeamThomas (5 mensen die medio september meedoen aan de Duchenne Heroes), zijn een succes geworden. Bij pannekoekhuis Strijland in Rheden hebben maar liefst 461 mensen gesmuld van de speciale Thomaspannenkoek, waarvan een gedeelte van de opbrengst ten goede kwam aan team Thomas. Daarnaast bestelden 426 bezoekers in deze maand de “pannenkoek van het huis”, waarna eigenaar Hans Westdijk de totale sponsoropbrengst heeft aangevuld tot een bedrag van € 1.500,-. Op de foto is te zien hoe hij de cheque met het eindresultaat overhandigt.
Tijdens het jaarlijkse schaapscheerdersfeest in Rheden op 20 juni jl. hebben meerdere mensen bezoekers meegedaan aan de sportieve activiteiten die TeamThomas in samenwerking met De Cirkel in een speciale stand aanbood. Op www.teamthomas.nl staan foto’s van hen die hebben deelgenomen aan de wedstrijd “blind fietsen”. Op de site kun je tevens videobeelden zien van de mountainbike-clinic die enkele leden van TeamThomas kortgeleden op de Posbank hebben gevolgd om straks goed voorbereid aan de start te kunnen staan. Voor meer achtergrondinformatie en de komende sponsoractiviteiten kun je kijken op www.teamthomas.nl.

De 5 mensen van Team Thomas nemen van 13 tot en met 19 september deel aan de vierde editie van Duchenne Heroes, een mountanbiketocht over 700 kilometer tussen Luxemburg en Nederland. In totaal verschijnen circa 400 sportievelingen aan de start om geld in te zamelen voor Duchenne Parent Project, een non-profit organisatie, opgericht door ouders en vrienden van kinderen met Duchenne. Het Duchenne Parent Project heeft als doel het onderzoek naar een genezing voor Duchenne spierdystrofie te bespoedigen.

Team Thomas is vernoemd naar Thomas Tonino uit Culemburg, zoon van Teun en Esther, broertje van Julia. Bij hem is ook Duchenne spierdystrofie geconstateerd, een zeer ernstige ziekte waarbij spierweefsel langzaam wordt afgebroken. Thomas is niet ‘ziek’, maar gewoon een jongetje met minder kracht in zijn spieren dan andere kinderen. Kracht die hij helaas steeds verder zal verliezen, omdat Duchenne op dit moment nog helemaal niet kan worden genezen.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Succesvolle sponsoracties voor TeamThomas"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.