Studenten Avans Hogeschool aan de slag met communicatieproject voor Sportclubdeal

Woensdag 6 februari heeft Sportclubdeal op Avans Hogeschool het startschot gegeven voor een communicatieproject met betrekking tot Sportclubdeal. Circa 160 studenten van de opleiding Small Business Management zullen gedurende een periode van tien weken een communicatieplan schrijven om Sportclubdeal bij leden van sportclubs onder de aandacht te brengen. Leden van de sportclubs vormen een van de drie doelgroepen in het win-win-win-concept.

Bedrijven en sportclubs zijn de andere twee doelgroepen. Bedrijven plaatsen deals en collectiviteitskortingen op speciale clubswebshops zodat voordeel ontstaat voor alle deelnemende partijen. De doelstellingen van Sportclubdeal voor 2013 zijn Bereiken, Boeien, Binden en Beleven. De focus van het project ligt voor de studenten bij de leden, die via de inzet van nieuwe on- en offline activeringstools de weg naar de webshops zullen moeten gaan vinden.

Het startschot voor dit project is eveneens te vinden op Slideshare.

(Bericht geplaatst op blog.sportclubdeal.nl)

Be the first to comment on "Studenten Avans Hogeschool aan de slag met communicatieproject voor Sportclubdeal"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.