PLUS wint SponsorRing 2007

PLUS Supermarkten is winnaar geworden van de prestigieuze SponsorRing 2007 in de categorie Sport. PLUS krijgt de prijs omdat het zich volgens de jury heeft ontwikkeld tot de beste partner van het eredivisievoetbal. Het juryrapport maakt melding van een partner die het meeste rendement haalt uit het partnership met eenvoudige, maar aansprekende promoties. Het succes van de uitermate succesvolle campagne rondom de voetbalplaatjes, is nog overtroffen door de campagne met de voetbalmagneten.

De SponsorRing is een initiatief van de Stichting Sponsor Ringen en al voor het achtste achtereenvolgende jaar uitgereikt. De andere genomineerden in de categorie Sport waren Bavaria City Racing Grand Prix van Rotterdam, The Road to Beijing (Dela en het damesvolleybal), Rabobank (hockey) en Unilever (Jong Oranje van Foppe de Haan). Jammer is dat op de site van SponsorRing melding wordt gemaakt van het feit dat de winnaars van 2007 nog steeds niet bekend zijn. De prijsuitreiking was 22 november jl..

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "PLUS wint SponsorRing 2007"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.