NEC gaat maatschappelijk partnership aan met Fundashon Bon Intenshon en NAVU

NEC, de betaald voetbalclub uit Nijmegen, heeft een driejarige overeenkomst afgesloten met de Fundashon Bon Intenshon en de Nederlands Antilliaanse Voetbal Unie (NAVU). De doelstellingen van de samenwerking zijn drieledig: met dit partnership krijgen jaarlijk 3 tot 5 voetbaltalenten uit Curaçao in de leeftijd van 14 tot 20 jaar de kans om zich op de NEC-voetbalschool mogelijk te ontwikkelen tot volwaardige voetbalprofessional. Een tweede onderdeel behelst verbetering van de (jeugd)voetbalstructuur op Curaçao.

NEC

Het hoofdsponsorschap en shirtsponsoring van de voorzijde van het shirt van alle teams van de club maken eveneens deel uit van de overeenkomst. De belangrijkste invulling van deze doelstelling is om enerzijds mensen uit Curaçao die wonen in Nederland, een gevoel van trots over Curaçao te geven en anderzijds om Nederlanders een positief beeld over het eiland te geven. Het partnership tussen NEC, Fundashon Bon Intenshon en NAVU wordt in eerste instantie aangegaan voor een periode van 3 seizoenen, ingaande 1 juli 2008. Over de bedragen die met de sponsoring zijn gemoeid, worden in overleg tussen partijen geen uitspraken gedaan. (Bron: www.nec-nijmegen.nl)

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "NEC gaat maatschappelijk partnership aan met Fundashon Bon Intenshon en NAVU"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.