KNLTB en Dunlop verlengen sponsorcontract

De KNLTB (Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond) en Dunlop hebben hun sponsorovereenkomst verlengd voor een periode van 4 jaar. Net als in de voorbije periode zal Dunlop de exclusieve leverancier zijn van rackets, tennisballen en accessoires. KNLTB-directeur Evert-Jan Hulshof in een persbericht: “Met Dunlop hebben wij het langstlopende sponsorcontract binnen onze bond. Beide partijen werken graag met elkaar samen en wat mij betreft gaan we hier nog jaren mee door.”

Dunlop

En Frans Swinkels, directeur Dunlop: Onze jarenlange trouwe samenwerking leidt ertoe dat de KNLTB-verenigingen al vele jaren kunnen profiteren van een grote korting op onze tennisballen. Daarnaast is onze Dunlop Max TP-bal de laatste decennia steevast de nummer één tennisbal van Nederland.

In het kader van de nieuwe overeenkomst komt Dunlop eind dit jaar met de nieuwe Fort MAX TP-tennisbal en wordt een nieu Aerogel 4D-tennisracket geïntroduceerd. Dunlop voorziet daarnaast een groot deel van de technische staf van de KNLTB van de nieuwe rackets en focust zich verder op sponsoring van talentvolle jeugdspelers.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "KNLTB en Dunlop verlengen sponsorcontract"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.