Grolsch blijft bier schenken op Zwarte Cross Festival

Grolsch blijft de komende drie jaar hoofdsponsor en exclusieve bierleverancier van het Zwarte Cross Festival in Lichtenvoorde, dat dit jaar wordt gehouden in het weekend van 25, 26 en 27 juli. Het festival trok vorig jaar meer dan 100.000 bezoekers en is daarmee het grootste motorcross-evenement van West-Europa.

Zwarte Cross

Het Zwarte Cross Festival wordt jaarlijks georganiseerd door de evenemententak van de Achterhoekse rockband Jovink & the Voederbietels, De Feestfabriek Alles Komt Goed BV. Jovink en Grolsch hebben beide hun oorsprong in Oost-Nederland en de Enschedese bierbrouwer toont door de sponsoring haar betrokkenheid bij de regio.

In de komende editie kunnen bezoekers plaatsnemen aan de Grolsch Beugelbar en wordt een stuntman als levende kanonskogel 60 meter ver en 30 meter hoog worden gelanceerd uit een enorme (Grolsch-)beugelfles.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "Grolsch blijft bier schenken op Zwarte Cross Festival"

Geef een reactie