FC Utrecht blijft Renault rijden

Spelers, technische staf en medewerkers van FC Utrecht blijven in een Renault rijden. Het contract tussen de club uit de domstad, Renault Nederland, Renault Business Finance (RBF) en Stam Leidsche Rijn kent een looptijd van twee jaar. Club en sponsors sluiten voor de derde keer een contract af. Gilbert Hageman, Directeur Sales van Renault Business Finance, spreekt over een passende verbintenis. ‘Renault staat dicht bij de mensen en is een betrokken en betrouwbaar merk. Kernwaarden die ook passen bij FC Utrecht. Het is een perfecte exposure voor Renault dat staf, spelers en medewerkers van FC Utrecht Renault rijden. De sponsoring biedt Renault Nederland, RBF en de Stam Groep bovendien de mogelijkheid om met klanten en relaties wedstrijden van FC Utrecht te bezoeken.’

Financieel directeur Rob Venneman van FC Utrecht spreekt van een bestendige relatie. ‘Onze samenwerking met Renault gaat jaren terug en Renault is de laatste jaren een loyale partner geweest van FC Utrecht. Wij zijn dan ook erg tevreden dat de samenwerking een vervolg krijgt de komende twee jaar.’

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "FC Utrecht blijft Renault rijden"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.