Extraatje voor tientallen amateurclubs

Sport1 heeft afgelopen weekend het startsein gegeven voor een nieuw sponsorinitiatief om de amateursport in de breedte een financieel steuntje in de rug te geven. In samenwerking met sportmarketingbureau Triple Double zijn eind vorig jaar diverse clubs benaderd uit het amateurvoetbal, hockey en basketball. Een kleine 40 clubs zijn op het aanbod ingegaan om boarding voor Sport1 langs de velden te plaatsen, o.a. de voetbalclubs Quick Boys, Go Ahead Kampen, Be Quick 28, Flevo Boys, JVC Cuijk, hockeyverenigingen MOP, Deurne, Helmond en Geldrop en uit de basketballwereld BV Hoofddorp, BV Penta uit Drachten en Goba uit Gorinchem. In de maand februari worden bij alle deelnemende clubs borden geplaatst. De primeur was voor Alphense Boys, waar lid Kees Jansma, anchorman van Sport1, het eerste reclamebord heeft onthuld.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

1 Comment on "Extraatje voor tientallen amateurclubs"

  1. Dus ook Bij SC Genemuiden zag hem zaterdag hangen boven de doelen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.