AFAB blijft Vitesse trouw, DER KREIS breidt sponsoring uit

Voor het zesde achtereenvolgend is AFAB Financiële Diensten Holding N.V komend seizoen hoofdsponsor van Vitesse. De krediet- en hypotheekverstrekker zal weer de voorkant van de uit- en thuisshirts sieren en krijgt op de achterkant gezelschap van DER KREIS, een internationale inkoop- en marketingorganisatie in de keuken- en sanitairbranche. Dit bedrijf is afgelopen jaar partner van de club geworden, breidt de sponsoring uit en zal via Vitesse twee nieuwe ‘groene’ winkelconcepten, Kitchzen voor de keukenvakzaak en Zenitair voor de badkamerspeciaalzaak in de markt gaan zetten.

De ondertekening van de contracten leidde tot tevreden gezichten bij alle betrokkenen. Maasbert Schouten, voorzitter van de Raad van Bestuur/CEO van AFAB Financiële Diensten Holding N.V. en tevens lid van de Raad van Commissarissen van Vitesse, Maarten Crezee, algemeen directeur van DER KREIS en Paul van der Kraan, algemeen directeur van de voetbalclub. Zij spreken de verwachting uit de positie van Vitesse dit seizoen te stabliseren en uit te bouwen. Uitgebreide quotes over de doelstellingen zijn te vinden op de website van Vitesse.

About the Author

Vincent Leenders
mediamiks.nl is van Vincent Leenders. Alles op deze weblog schrijf ik op persoonlijke titel. De onderwerpen varieren van meldingen over sport in de mix met nieuwe media tot zaken of ideeen die er business-wise toe doen. Ik heb in Nijmegen aan de KU Nederlandse taal- en letterkunde en Communicatiewetenschap (Reclame/Marketing, specialisatie sportsponsoring) gestudeerd, maar daarnaast vooral in Arnhem geleefd, een onvergetelijke tijd. Van 1988 tot 1990 ben ik dienst geweest bij Standex Periodieken in Veenendaal als traffic manager en met verloren gegane (sport-)journalistieke ambities bij De Gelderlander en SCHAATS. In dienst van Telenetwork/Teleworld Nederland (1991-1997) heb ik diverse functies bekleed en aan de wieg gestaan van voice response-diensten als horoscopen, weer- en sneeuwinformatie, puzzellijnen, diverse soorten spelletjes, sweepstakes, entertainment, interactieve teletext en de eerste direct response-televisie. Een uitstapje naar RTL Plus in Duitsland maakt onderdeel uit van deze jaren. Van 1997 tot 1998 was ik interim-manager bij Scoot resp. VNU Dagbladengroep. Vanaf oktober 1998 ben ik werkzaam geweest bij het bijkantoor van Media Groep West in Bemmel, waar ik met de (hernieuwde) lancering van voice reponse-diensten, interactieve teletext en de eerste premium sms-dienst in Nederland een deel van de basis heb gelegd voor de oprichting van Mobillion. Van januari 2000 tot en met februari 2008 had ik resp. Content Manager en Business Manager Marketing & Media op mijn visitekaartje staan. Ik beschouw me zelf inmiddels maar als een nieuwe media-veteraan. Sinds 1 maart 2008 ben ik Business Development Manager bij Skopamedia. Een 100%-dochter van de Koninklijke BDU met de uitdagende opdracht lokale nieuwsmedia naar de digitale wereld te begeleiden. In eerste instantie met “oude” titels, maar vooral met nieuwe diensten, concepten, media, produkten en platforms. Daarnaast ben ik als blogger vooral actief voor Arnhem-Direct en af en toe op Molblog. Vragen, opmerkingen of aanvullingen? vincent (at) mediamiks.nl.

Be the first to comment on "AFAB blijft Vitesse trouw, DER KREIS breidt sponsoring uit"

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.